BibTex RIS Kaynak Göster

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE TRİGONOMETRİ ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2008, Sayı: 17, 202 - 211, 03.12.2010

Öz

Bu çalışmanın amacı, ortaöğretim öğrencilerinde trigonometri öğretimini
değerlendirmektir. Çalışmada bilgi toplamak için 10 trigonometri sorusundan
oluşan trigonometri bilgi testi kullanılmıştır. Bu test, 2007 - 2008 öğretim yılında
Mecidiye Anadolu Lisesi ve Merkez Anadolu Lisesi 3. Sınıfında öğrenim gören ve
rastgele seçilen 80 öğrenciye uygulanmıştır. Elde edilen verilerin analizinde yüzde
kullanılmıştır. Sonuç olarak. Öğrencilerin trigonometri konusunu kavramsal olarak
değil, genelde ezbere dayalı olarak öğrendikleri, ayrıca problemleri çözmek için
birim çemberi kullanmadıkları tespit edilmiştir.Trigonometri öğretiminden ortaya
çıkan güçlüklerin üstesinden gelmek için bazı öneriler getirilmiştir.

Yıl 2008, Sayı: 17, 202 - 211, 03.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

M. Nuri Kültür Bu kişi benim

Abdullah Kaplan Bu kişi benim

Neslihan Kaplan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 3 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Kültür, M. N., Kaplan, A., & Kaplan, N. (2010). ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE TRİGONOMETRİ ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(17), 202-211.