Bu çalışma yabancı dil öğretiminde oyun kullanımıyla ilgilidir. Oyunun
tanımı, oyunların sınıflandırılması ve yabancı dil öğretiminde kullanılması
incelenmiştir. Şu sorunun yanıtı aranmıştır: Yabancı bir dil oyunla öğrenilebilir mi?
Bu soru başka soruları da çağrıştırmaktadır: Yabancı dil sınıfında oyun nedir?
Oyun yaşayan bir dili öğrenmeye yeter mi? Bu öğrenmede öğrencinin
gereksinimle/ine uygun mudur? Yabancı dil öğretiminde oyunun katkısı ne olur?
Yabancı dil sınıfında oyunun sakıncalı tarafları var mıdır? Beklenen amaçlara
ulaşmak için oyunların seçimi nasıl olmalıdır? Bu sorulara yanıt aranmış ve
yabancı dil öğretiminde oyunun çok etkili bir araç olarak kullanılabileceği
sonucuna ulaşılmıştır.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 3 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 17 |