BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRETMEN ADAYLARININ NASIL BİR ÖĞRETMEN OLMAK İSTEDİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Yıl 2005, Sayı: 11, 45 - 64, 03.12.2010

Öz

Araştırmanın temel amacı, öğretmen adaylarının nasıl bir öğretmen
olmak istediklerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada, İnönü
Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümünün 4 ana bilim dalından
190 öğretmen adayı - 89 kız, 101 erkek- örneklem grubuna alınmıştır.
Veri toplamak için araştırmacı tarafından geliştirilen anket
kullanılmıştır. Ankette eğitim-öğretim etkinliklerine dönük toplam 34 madde
bulunmaktadır. Verilerin analizinde frekans, yüzde, t-testi ve varyans analizi
kullanılmıştır. Sonuçta, öğretmen adaylarının nasıl bir öğretmen olmak
istediklerine ilişkin görüşlerinde cinsiyete ve bölümlere göre anlamlı bir fark
olduğu ortaya çıkmıştır.

Yıl 2005, Sayı: 11, 45 - 64, 03.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Oğuz Gürbüztürk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 3 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Gürbüztürk, O. (2010). ÖĞRETMEN ADAYLARININ NASIL BİR ÖĞRETMEN OLMAK İSTEDİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 45-64.