Bilimsel düşüncenin ve buna bağlı yaşam biçiminin toplumlarda
gelişmesi şüphesiz bilime dayalı evrensel değerlerle donanık bir eğitim
sistemi ile gerçekleşebilir. Evrensel anlamda ortaya çıkan ortak
problemlerin çözümünde her milletin kaynak ve bilgi teknolojilerini birlikte
değerlendirmeleri eğitimden beklenen fonksiyonları çeşitlendirmiştir.
Bu çalışmada. Avrupa Birliği eğitim programları (Sokrates,
Leonardo Da Vinci, Gençlik) incelenmiştir. Avrupa Birliği eğitim
programlarının kapsamının ne olduğu ve nasıl işletildiği çeşitli yönleriyle
ele alınmış ve Türkiye'nin bu programlarla ilgili bulunduğu durum ortaya
konulmaya çalışılmıştır.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Sayı: 11 |