Bu çalışmada, öğretmen adaylarının kazandıkları deneyimler, öğretmenin yeni rolü,
öğretim yöntemleri ve öğrenme ortamı ile ilgili düşünceler, öğretim teknolojileri ve
materyal geliştirme dersi bağlamında değerlendirilmektedir. Araştırmanın örneklemi
Atatürk üniversitesi K.K. Eğitim Fakültesi Fen bilgisi öğretmenliği ve Fizik Öğretmenliği
Bölümleri'nde öğrenim gören 80 öğretmen adayının katılımıyla gerçekleştirilmiştir.
Araştırma 2005-2006 öğretim yılının güz döneminde yapılmıştır. Araştırmanın verileri yarı
yapılandırılmış mülakat ve anket çalışmasıyla elde edilmiştir.
Çalışmalardan elde edilen sonuçlar ışığında bu dersin daha etkili ve verimli verilmesi için
bazı önerilerde bulunulmuştur.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 13 |