BibTex RIS Kaynak Göster

FEN BİLGİSİ LABORATUVARI UYGULAMALARINDA İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASI

Yıl 2006, Sayı: 13, 157 - 166, 04.12.2010

Öz

Bu çalışmanın amacı; işbirlikçi öğrenme yönteminin fen bilgisi laboratuvar
uygulamalarında öğrencilerin akademik başarısına ve fen bilgisine karşı araştırma
tuuımununa etkisini ortaya koymaktır.Araştırmanın örneklemi, 2005- 2006 öğretim yılı güz
döneminde, Fen bilgisi dersi laboratuar uygulamalarında bulunan ilköğretim 7. sınıfın iki
farklı şubesindeki 44 öğrenciden oluşmaktadır. Çalışmada; Fen Lab Başarı Testi (FLBT)
ve Fen Bilgisi Araştırma Ölçeği (FBAÖ) kullanılmıştır. Hem FLBT hem de FBAÖ
sonuçlarına göre işbirlikçi grubun kontrol grubundan daha başarılı olduğu sonucuna
varılmıştır.

Yıl 2006, Sayı: 13, 157 - 166, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kemal Doymuş Bu kişi benim

Gökhan Aksoy Bu kişi benim

İkramettin Daşdemir Bu kişi benim

Ümit Şimşek Bu kişi benim

Ataman Karaçöp Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Doymuş, K., Aksoy, G., Daşdemir, İ., Şimşek, Ü., vd. (2010). FEN BİLGİSİ LABORATUVARI UYGULAMALARINDA İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASI. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(13), 157-166.