Bu çalışmanın amacı; işbirlikçi öğrenme yönteminin fen bilgisi laboratuvar
uygulamalarında öğrencilerin akademik başarısına ve fen bilgisine karşı araştırma
tuuımununa etkisini ortaya koymaktır.Araştırmanın örneklemi, 2005- 2006 öğretim yılı güz
döneminde, Fen bilgisi dersi laboratuar uygulamalarında bulunan ilköğretim 7. sınıfın iki
farklı şubesindeki 44 öğrenciden oluşmaktadır. Çalışmada; Fen Lab Başarı Testi (FLBT)
ve Fen Bilgisi Araştırma Ölçeği (FBAÖ) kullanılmıştır. Hem FLBT hem de FBAÖ
sonuçlarına göre işbirlikçi grubun kontrol grubundan daha başarılı olduğu sonucuna
varılmıştır.
İşbirlikçi öğrenme Fen Lab Başarı Testi Fen Bilgisi Araştırma
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 13 |