Doğanay, Ahmet & Mediha, Sarı. (2004). "Sosyal Bilgiler ve Sımf Öğretmenleriyle Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylannm Sosyal Bilgilerin Doğasına İlişkin Yaklaşımlannın Değerlendirilmesi". LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
Doğanay, Ahmet. (2004). "Sosyal Bilgiler Eğitiminin Genel Amaçlan Ne Olmalıdır?".LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
Duman ve diğerleri, (2001). Konu Alam Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Matematik1-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
English, F.W., (1992). Deciding What to Teach and Test, A Sage Publications Company, Arnerica.
Gözütok, Dilek. (2001). Program Değerlendirme". Öğretimde Planlama ve Değerlendinne. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınlan. Gültekin, M.(ed.)
Güneş, Firdevs. Hızlı Okuma Teknikleri. Ocak Yayınları, Ankara, 1993.
Halis., İsa.(2002). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne. Nobel Yayın Dağıtım. Ankara.
İpşiroğlu, Z. (1993). Çocuk İçin iletişim Aracı: Kitap, Cumhuriyet Kitap
İşman., Aytekin (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Sempati Yayınalık. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
Jonassen, D. H. (1994). Toward a Consructivist Design ModeL. Educational Techonology, 34.
Karakuş, İdris. (2002). Türkçe Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, Anıttepe Yayıncılık, Ankara
Karan, M.(2004). Örnek Ders Kitabı: Matematik 6, Eğitimde iyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi.
Kaya., Zeki. (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
Kılıç Z. ve diğerleri., (2001). Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme
Kılavuzu-4-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Kılıç, A. Ve Seven S. (2003). Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi.Pegem A Yayıncılık, Ankara
Kılıç, Durmuş (2005). Konu Alanı Ders Kilabı İncelemesi.Demirel, Ö & Kıroğlu, K (ed.) Pegem A Yayıncılık, Ankara
Kon, J. H. (1993). The Thud At The Classrom Door: Teachers' curriculum Decision Making in Response to a New Textbook. Unpublishhed Dissertation, Stanford University.
Koşar., Edip ve diğerleri. (2003). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme.Sempati Yayınalık. Pegem A Yayınalık. Ankara.
Oğuzkan., A. Ferhan. (2000). Çocuk Edebiyatı.Am Yayıncılık Ankara.
PelIetier, CM.; A Handbook of Techniques and Strategies for Coaching Student Teachers, A Simon and Schuster Company, America, (1995).
Seguin, R. (1989). UNESCO. The Elaboration of Scholl Textbooks: Methodological Guide.
Shannon, P., (1982). "Some Subjective Reasons for Teachers'Reliance on Commercial Reading Materials", Reading Teacher.
Sönmez, Veysel. (1999). Sosyal Bilgiler Öğretimi ve Öğretmen Kılavuzu. M.E.B. Yayınları, İstanbuL.
Şahan, Hasan H. (2002) "Yapılandırınacı Öğrenme". Yaşadıkça Eğitim, 74-75:49-52
Tan., Şeref -Erdoğan., Alaattin. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne.Pegem A Yayınalık. Ankara.
Tezci, Erdoğan ve Aysun GÜrol. (2001). "Oluştunnacı Öğretim Tasanmında Teknolojinin Rolü". I.UIuslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyurnu. Vol:llI., Sakarya, Türkiye.
Tor, H. (2003). İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştmna. The Turkish Online Journal of Education Technology. (JOJET), January 2004 Volume 3. Issuel.Artide 16.
Ural, S. (1990). Cumhuriyet'tten Bugüne Değin Eğitim-Öğretimde KullanılanAbece'ler.
Waldmann, Michael (1995). Der EinfluB von Zeitgeschicte, das Parlament, Bonn B35/95.www.tuba.gov.tr/files trlhaberlermufredat.doc,
Doğanay, Ahmet & Mediha, Sarı. (2004). "Sosyal Bilgiler ve Sımf Öğretmenleriyle Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylannm Sosyal Bilgilerin Doğasına İlişkin Yaklaşımlannın Değerlendirilmesi". LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
Doğanay, Ahmet. (2004). "Sosyal Bilgiler Eğitiminin Genel Amaçlan Ne Olmalıdır?".LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
Duman ve diğerleri, (2001). Konu Alam Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Matematik1-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
English, F.W., (1992). Deciding What to Teach and Test, A Sage Publications Company, Arnerica.
Gözütok, Dilek. (2001). Program Değerlendirme". Öğretimde Planlama ve Değerlendinne. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınlan. Gültekin, M.(ed.)
Güneş, Firdevs. Hızlı Okuma Teknikleri. Ocak Yayınları, Ankara, 1993.
Halis., İsa.(2002). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne. Nobel Yayın Dağıtım. Ankara.
İpşiroğlu, Z. (1993). Çocuk İçin iletişim Aracı: Kitap, Cumhuriyet Kitap
İşman., Aytekin (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Sempati Yayınalık. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
Jonassen, D. H. (1994). Toward a Consructivist Design ModeL. Educational Techonology, 34.
Karakuş, İdris. (2002). Türkçe Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, Anıttepe Yayıncılık, Ankara
Karan, M.(2004). Örnek Ders Kitabı: Matematik 6, Eğitimde iyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi.
Kaya., Zeki. (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
Kılıç Z. ve diğerleri., (2001). Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme
Kılavuzu-4-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Kılıç, A. Ve Seven S. (2003). Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi.Pegem A Yayıncılık, Ankara
Kılıç, Durmuş (2005). Konu Alanı Ders Kilabı İncelemesi.Demirel, Ö & Kıroğlu, K (ed.) Pegem A Yayıncılık, Ankara
Kon, J. H. (1993). The Thud At The Classrom Door: Teachers' curriculum Decision Making in Response to a New Textbook. Unpublishhed Dissertation, Stanford University.
Koşar., Edip ve diğerleri. (2003). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme.Sempati Yayınalık. Pegem A Yayınalık. Ankara.
Oğuzkan., A. Ferhan. (2000). Çocuk Edebiyatı.Am Yayıncılık Ankara.
PelIetier, CM.; A Handbook of Techniques and Strategies for Coaching Student Teachers, A Simon and Schuster Company, America, (1995).
Seguin, R. (1989). UNESCO. The Elaboration of Scholl Textbooks: Methodological Guide.
Shannon, P., (1982). "Some Subjective Reasons for Teachers'Reliance on Commercial Reading Materials", Reading Teacher.
Sönmez, Veysel. (1999). Sosyal Bilgiler Öğretimi ve Öğretmen Kılavuzu. M.E.B. Yayınları, İstanbuL.
Şahan, Hasan H. (2002) "Yapılandırınacı Öğrenme". Yaşadıkça Eğitim, 74-75:49-52
Tan., Şeref -Erdoğan., Alaattin. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne.Pegem A Yayınalık. Ankara.
Tezci, Erdoğan ve Aysun GÜrol. (2001). "Oluştunnacı Öğretim Tasanmında Teknolojinin Rolü". I.UIuslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyurnu. Vol:llI., Sakarya, Türkiye.
Tor, H. (2003). İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştmna. The Turkish Online Journal of Education Technology. (JOJET), January 2004 Volume 3. Issuel.Artide 16.
Ural, S. (1990). Cumhuriyet'tten Bugüne Değin Eğitim-Öğretimde KullanılanAbece'ler.
Waldmann, Michael (1995). Der EinfluB von Zeitgeschicte, das Parlament, Bonn B35/95.www.tuba.gov.tr/files trlhaberlermufredat.doc,
Karabacak, N., Karabacak, N., & Turan, İ. (2010). İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE BİR DEĞERLENDİRMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(16), 209-233.