BibTex RIS Kaynak Göster

İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE BİR DEĞERLENDİRMESİ

Yıl 2007, Sayı: 16, 209 - 233, 04.12.2010

Kaynakça

  • Doğanay, Ahmet & Mediha, Sarı. (2004). "Sosyal Bilgiler ve Sımf Öğretmenleriyle Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylannm Sosyal Bilgilerin Doğasına İlişkin Yaklaşımlannın Değerlendirilmesi". LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
  • Doğanay, Ahmet. (2004). "Sosyal Bilgiler Eğitiminin Genel Amaçlan Ne Olmalıdır?".LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
  • Duman ve diğerleri, (2001). Konu Alam Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Matematik1-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • English, F.W., (1992). Deciding What to Teach and Test, A Sage Publications Company, Arnerica.
  • Gözütok, Dilek. (2001). Program Değerlendirme". Öğretimde Planlama ve Değerlendinne. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınlan. Gültekin, M.(ed.)
  • Güneş, Firdevs. Hızlı Okuma Teknikleri. Ocak Yayınları, Ankara, 1993.
  • Halis., İsa.(2002). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne. Nobel Yayın Dağıtım. Ankara.
  • İpşiroğlu, Z. (1993). Çocuk İçin iletişim Aracı: Kitap, Cumhuriyet Kitap
  • İşman., Aytekin (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Sempati Yayınalık. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
  • Jonassen, D. H. (1994). Toward a Consructivist Design ModeL. Educational Techonology, 34.
  • Karakuş, İdris. (2002). Türkçe Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, Anıttepe Yayıncılık, Ankara
  • Karan, M.(2004). Örnek Ders Kitabı: Matematik 6, Eğitimde iyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi.
  • Kaya., Zeki. (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
  • Kılıç Z. ve diğerleri., (2001). Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme
  • Kılavuzu-4-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kılıç, A. Ve Seven S. (2003). Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi.Pegem A Yayıncılık, Ankara
  • Kılıç, Durmuş (2005). Konu Alanı Ders Kilabı İncelemesi.Demirel, Ö & Kıroğlu, K (ed.) Pegem A Yayıncılık, Ankara
  • Kon, J. H. (1993). The Thud At The Classrom Door: Teachers' curriculum Decision Making in Response to a New Textbook. Unpublishhed Dissertation, Stanford University.
  • Koşar., Edip ve diğerleri. (2003). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme.Sempati Yayınalık. Pegem A Yayınalık. Ankara.
  • Oğuzkan., A. Ferhan. (2000). Çocuk Edebiyatı.Am Yayıncılık Ankara.
  • PelIetier, CM.; A Handbook of Techniques and Strategies for Coaching Student Teachers, A Simon and Schuster Company, America, (1995).
  • Seguin, R. (1989). UNESCO. The Elaboration of Scholl Textbooks: Methodological Guide.
  • Shannon, P., (1982). "Some Subjective Reasons for Teachers'Reliance on Commercial Reading Materials", Reading Teacher.
  • Sönmez, Veysel. (1999). Sosyal Bilgiler Öğretimi ve Öğretmen Kılavuzu. M.E.B. Yayınları, İstanbuL.
  • Şahan, Hasan H. (2002) "Yapılandırınacı Öğrenme". Yaşadıkça Eğitim, 74-75:49-52
  • Tan., Şeref -Erdoğan., Alaattin. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne.Pegem A Yayınalık. Ankara.
  • Tezci, Erdoğan ve Aysun GÜrol. (2001). "Oluştunnacı Öğretim Tasanmında Teknolojinin Rolü". I.UIuslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyurnu. Vol:llI., Sakarya, Türkiye.
  • Tor, H. (2003). İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştmna. The Turkish Online Journal of Education Technology. (JOJET), January 2004 Volume 3. Issuel.Artide 16.
  • Ural, S. (1990). Cumhuriyet'tten Bugüne Değin Eğitim-Öğretimde KullanılanAbece'ler.
  • Waldmann, Michael (1995). Der EinfluB von Zeitgeschicte, das Parlament, Bonn B35/95.www.tuba.gov.tr/files trlhaberlermufredat.doc,
  • Yanpar Şahin., Tuğba-YıIdınm Soner. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendirme.Anı Yayıncılık Ankara.
  • Yaşar, Şefik. (200S)."Sosyal Bilgiler Programı ve Öğretimi".Eğitimde Yansımalar. Sayı:VIII. Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
Yıl 2007, Sayı: 16, 209 - 233, 04.12.2010

Kaynakça

  • Doğanay, Ahmet & Mediha, Sarı. (2004). "Sosyal Bilgiler ve Sımf Öğretmenleriyle Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylannm Sosyal Bilgilerin Doğasına İlişkin Yaklaşımlannın Değerlendirilmesi". LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
  • Doğanay, Ahmet. (2004). "Sosyal Bilgiler Eğitiminin Genel Amaçlan Ne Olmalıdır?".LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
  • Duman ve diğerleri, (2001). Konu Alam Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Matematik1-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • English, F.W., (1992). Deciding What to Teach and Test, A Sage Publications Company, Arnerica.
  • Gözütok, Dilek. (2001). Program Değerlendirme". Öğretimde Planlama ve Değerlendinne. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınlan. Gültekin, M.(ed.)
  • Güneş, Firdevs. Hızlı Okuma Teknikleri. Ocak Yayınları, Ankara, 1993.
  • Halis., İsa.(2002). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne. Nobel Yayın Dağıtım. Ankara.
  • İpşiroğlu, Z. (1993). Çocuk İçin iletişim Aracı: Kitap, Cumhuriyet Kitap
  • İşman., Aytekin (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Sempati Yayınalık. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
  • Jonassen, D. H. (1994). Toward a Consructivist Design ModeL. Educational Techonology, 34.
  • Karakuş, İdris. (2002). Türkçe Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, Anıttepe Yayıncılık, Ankara
  • Karan, M.(2004). Örnek Ders Kitabı: Matematik 6, Eğitimde iyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi.
  • Kaya., Zeki. (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
  • Kılıç Z. ve diğerleri., (2001). Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme
  • Kılavuzu-4-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kılıç, A. Ve Seven S. (2003). Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi.Pegem A Yayıncılık, Ankara
  • Kılıç, Durmuş (2005). Konu Alanı Ders Kilabı İncelemesi.Demirel, Ö & Kıroğlu, K (ed.) Pegem A Yayıncılık, Ankara
  • Kon, J. H. (1993). The Thud At The Classrom Door: Teachers' curriculum Decision Making in Response to a New Textbook. Unpublishhed Dissertation, Stanford University.
  • Koşar., Edip ve diğerleri. (2003). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme.Sempati Yayınalık. Pegem A Yayınalık. Ankara.
  • Oğuzkan., A. Ferhan. (2000). Çocuk Edebiyatı.Am Yayıncılık Ankara.
  • PelIetier, CM.; A Handbook of Techniques and Strategies for Coaching Student Teachers, A Simon and Schuster Company, America, (1995).
  • Seguin, R. (1989). UNESCO. The Elaboration of Scholl Textbooks: Methodological Guide.
  • Shannon, P., (1982). "Some Subjective Reasons for Teachers'Reliance on Commercial Reading Materials", Reading Teacher.
  • Sönmez, Veysel. (1999). Sosyal Bilgiler Öğretimi ve Öğretmen Kılavuzu. M.E.B. Yayınları, İstanbuL.
  • Şahan, Hasan H. (2002) "Yapılandırınacı Öğrenme". Yaşadıkça Eğitim, 74-75:49-52
  • Tan., Şeref -Erdoğan., Alaattin. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne.Pegem A Yayınalık. Ankara.
  • Tezci, Erdoğan ve Aysun GÜrol. (2001). "Oluştunnacı Öğretim Tasanmında Teknolojinin Rolü". I.UIuslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyurnu. Vol:llI., Sakarya, Türkiye.
  • Tor, H. (2003). İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştmna. The Turkish Online Journal of Education Technology. (JOJET), January 2004 Volume 3. Issuel.Artide 16.
  • Ural, S. (1990). Cumhuriyet'tten Bugüne Değin Eğitim-Öğretimde KullanılanAbece'ler.
  • Waldmann, Michael (1995). Der EinfluB von Zeitgeschicte, das Parlament, Bonn B35/95.www.tuba.gov.tr/files trlhaberlermufredat.doc,
  • Yanpar Şahin., Tuğba-YıIdınm Soner. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendirme.Anı Yayıncılık Ankara.
  • Yaşar, Şefik. (200S)."Sosyal Bilgiler Programı ve Öğretimi".Eğitimde Yansımalar. Sayı:VIII. Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
Toplam 32 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nermin Karabacak Bu kişi benim

Nermin Karabacak Bu kişi benim

İlhan Turan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Sayı: 16

Kaynak Göster

APA Karabacak, N., Karabacak, N., & Turan, İ. (2010). İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE BİR DEĞERLENDİRMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(16), 209-233.