Çağımız, değişimin çok hızlı boyutlarda yaşandığı, değişim unsurlarının
artık fark bile edilemediği, hatta dönüşümün yaşandığı bir çağdır. Bu noktadan
hareketle, eğitim konusu bütün dünyada giderek daha fazla önem kazanmakta ve
özellikle bilgi toplumuna giden yolda yeni arayış ve anlayış, yeniden
yapılanmaların asıl hedefi hâline gelmektedir. Günümüzde yaşanan teknolojik ve
kültürel değişim sürecinde yeni değerler yaratmak zorunda kalan eğitim kurumları
için gereken dinamizmi sağlayabilecek özelliklere sahip TKY anlayışı, örgütsel
amaçların gerçekleştirilmesi için mevcut kaynakların etkin kullanımını sağlamada
önemli bir araçtır. Müzik eğitiminde de, bilimde ve eğitimdeki bu gelişmelere
paralel olarak bir takım değişimlere ve dönüşümlere ihtiyaç duyulmaktadır. Bu
bağlamda müzik eğitiminde toplam kalite uygulamaları da bu değişim ve
dönüşümün bir sonucu olarak karşımıza çıkmaktadır.
Primary Language | tr; en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | February 17, 2010 |
Published in Issue | Year 2005 Volume: 5 Issue: 1 |