Seksenli yıllardan beri yabancı dil öğrenimi ve öğretimindeki yeni gelişmeler,
konuyla ilgili birçok yaklaşımın sorgulanmasını beraberinde getirmiştir. Bu bağlamda
kimi yaklaşımlar önemini kaybetmiş, kimileri ise önem kazanmıştır. Buna paralel olarak
eğitimciler yeni yaklaşımlara uygun izlenceler geliştirmiş ve uygulamaya koymuşlardır.
Bu çalışma Kuzey Kıbrıs ortaokullarında 2005 – 2006 öğretim yılında uygulamaya konan
yabancı dil izlencesini değerlendirmeyi amaçlamaktadır.
İzlence Program Geliştirme Yabancı Dil İzlencesi Kuzey Kıbrıs
Birincil Dil | en; tr |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 19 Nisan 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 13 Sayı: 1 |