BibTex RIS Kaynak Göster

Kuzey Kıbrıs Orta Okulları Birinci Sınıflarında Uygulanan İngilizce Öğretimi İzlencelerinin Değerlendirilmesi

Yıl 2009, Cilt: 13 Sayı: 1, 69 - 76, 19.04.2010

Öz

Seksenli yıllardan beri yabancı dil öğrenimi ve öğretimindeki yeni gelişmeler,
konuyla ilgili birçok yaklaşımın sorgulanmasını beraberinde getirmiştir. Bu bağlamda
kimi yaklaşımlar önemini kaybetmiş, kimileri ise önem kazanmıştır. Buna paralel olarak
eğitimciler yeni yaklaşımlara uygun izlenceler geliştirmiş ve uygulamaya koymuşlardır.
Bu çalışma Kuzey Kıbrıs ortaokullarında 2005 – 2006 öğretim yılında uygulamaya konan
yabancı dil izlencesini değerlendirmeyi amaçlamaktadır.

Kaynakça

  • Ergün, M. (2005). Program Geliştirme ve Değerlendirme, “Powerpoint Sunusu”, Afyon: AK Üniv. Eğitim Fak.
  • Ergün, M. (2005). Program Geliştirme, “Powerpoint Sunusu”, Afyon: AK Üniv. Eğitim Fak.
  • Nation, P. (2000). “Designing and Improving a Language Course”, English Teaching Forum, Vol. 38, No. 4.
  • Nunan, D. (1988). Syllabus Design, Hong Kong: Oxford University Press.
  • Proposed Syllabus, Form 6, (2005). TRNC: Ministry of Education and Culture,
  • Regulations, (2005). TRNC: Ministry of Education and Culture, p. 22-25.
  • Stern, H. H. (1983). Fundamental Concepts of Language Teaching, Oxford: Oxford University Press.
  • Suter, C. (2001). Describing and Evaluating a Syllabus in a Context of Compulsory
  • Secondary Schooling, Birmingham: Birmingham University Press. Swan, M. (2005). “Legislation by Hypothesis: The Case of Task Based Instruction”,
  • Applied Linguistics, 26/3, Oxford: Oxford University Press. Varış, F. (1996). Eğitimde Program Geliştirme: Teoriler ve Teknikler, Ankara: Alkım
  • Kitapçılık Yayıncılık. http://en.wikipedia.org/wiki/Common_European_Framework_of_Reference_for_ Languages. 2009. Erişim Tarihi : 17.01.2009.
Yıl 2009, Cilt: 13 Sayı: 1, 69 - 76, 19.04.2010

Öz

Kaynakça

  • Ergün, M. (2005). Program Geliştirme ve Değerlendirme, “Powerpoint Sunusu”, Afyon: AK Üniv. Eğitim Fak.
  • Ergün, M. (2005). Program Geliştirme, “Powerpoint Sunusu”, Afyon: AK Üniv. Eğitim Fak.
  • Nation, P. (2000). “Designing and Improving a Language Course”, English Teaching Forum, Vol. 38, No. 4.
  • Nunan, D. (1988). Syllabus Design, Hong Kong: Oxford University Press.
  • Proposed Syllabus, Form 6, (2005). TRNC: Ministry of Education and Culture,
  • Regulations, (2005). TRNC: Ministry of Education and Culture, p. 22-25.
  • Stern, H. H. (1983). Fundamental Concepts of Language Teaching, Oxford: Oxford University Press.
  • Suter, C. (2001). Describing and Evaluating a Syllabus in a Context of Compulsory
  • Secondary Schooling, Birmingham: Birmingham University Press. Swan, M. (2005). “Legislation by Hypothesis: The Case of Task Based Instruction”,
  • Applied Linguistics, 26/3, Oxford: Oxford University Press. Varış, F. (1996). Eğitimde Program Geliştirme: Teoriler ve Teknikler, Ankara: Alkım
  • Kitapçılık Yayıncılık. http://en.wikipedia.org/wiki/Common_European_Framework_of_Reference_for_ Languages. 2009. Erişim Tarihi : 17.01.2009.
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil en; tr
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hüseyin Efe Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 19 Nisan 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 13 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Efe, H. (2010). Kuzey Kıbrıs Orta Okulları Birinci Sınıflarında Uygulanan İngilizce Öğretimi İzlencelerinin Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(1), 69-76.

Creative Commons Lisansı
ATASOBEDAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.