BibTex RIS Kaynak Göster

Tavan Arasındaki Deli Kadın Değil Kültür Eleştirmeni: Sırça Fanus ile Sylvia Plath’in Organik Yazma Biçiminin Açığa Çıkarılması

Yıl 2010, Cilt: 14 Sayı: 2, 133 - 145, 25.10.2010

Öz

Bu çalışma Sylvia Plath’in pek çok araştırmacı tarafından gözardı edilen organik
yazma biçimini incelemektedir. Plath’in gerek şiirlerinde gerekse kısa öyküleri
ve romanında geliştimiş olduğu yenilikçi yazma biçimi bitmek tükenmek bilmeyen yanlı
otobiografiler ve bu otobiografilerin ışığında gelişen okuma biçimleri arasında kaybolmuştur.
Karanlıkta kalan bu yazma biçimi ise Plath’in eserlerinin incelenmesinde Surça
Fanus’un merkeze alınması ile açığa çıkarılmaktadır. Plath’in organik yazma biçiminin
incelenmesi sadece eserlerine yeni bir bakış açısı getirmekle kalmayıp aynı zamanda
Plasth’in reddedilen politik söyleminin var olduğunun ortaya çıkarılması açısından da
önemlidir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil en;tr
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Esin Kumlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Ekim 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 14 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kumlu, E. (2010). Tavan Arasındaki Deli Kadın Değil Kültür Eleştirmeni: Sırça Fanus ile Sylvia Plath’in Organik Yazma Biçiminin Açığa Çıkarılması. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14(2), 133-145.

Creative Commons Lisansı
ATASOBEDAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.