BibTex RIS Kaynak Göster

İLKÖĞRETİMDEN YÜKSEK ÖĞRETİME TAŞINAN BAZI OKUMA PROBLEMLERİ VE NEDENLERİ

Yıl 2003, Cilt: 10 Sayı: 22, - , 25.02.2010

Öz

ÖZET
Bu araştınnada ilk ve ortaöğretimde okumaya karşı duyulan
ilgisizligin, Türkçe'yi kullanma açısından yüksek ögretime yansıyan
yönleri tespit edilmiştir. Bu dönemde okuma ahşkanlığı
kazanamayan öğncilerin 'ianlama-anlatma" problemi ile karşı
karşıya kaldıkları görülmüştür. Yüksek ögrelimde başarılarının
artması bakımından bazı tekliflerde bulunulmuştur.

ABSTRACT
In this study. the reflections in terms of using proper Turkish
language in higher educatian stemming from the luck of interest in reading on the part of the students during elementary and secondary school years were investigated. it was determined that the students who have not acquired reading habits faced comprehension and expressian problems. In conclusion, same suggestions were made to increase the success of the students in higher educatian.

 

 

 

 

Yıl 2003, Cilt: 10 Sayı: 22, - , 25.02.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr; en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Feridun Alper Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Şubat 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 10 Sayı: 22

Kaynak Göster

APA Alper, F. (2010). İLKÖĞRETİMDEN YÜKSEK ÖĞRETİME TAŞINAN BAZI OKUMA PROBLEMLERİ VE NEDENLERİ. Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 10(22).