ÖZET
Ekonomik kalkınmada pazarlamanın rolü büyüktür. Pazarlamanın kalkınmadaki
rolU bir gorüşe göre, tüketim mallarının üreticilerden tüketicilere minimum kaynak
kullanımı ile nakledilmesi şeklinde ifade edilirken, diğer bir görüşe göre, pazarlanan
output miktarını artımıak- şeklindedir. Geliş;nekte olan Ulkelerde pazarlanan
output miktarını artırmak ve üreticileri- pazar için üretime teş'Yik etmekhemtarım
kesimi, hem de tüm ekçmomi için önem verilmesi gereken bir zorunluluktur. Bu
amaçla pazarlama sisteminın işleyebilmesi için Devletin yüklenmek zorunda olduğu
çeşitli görevler vardır. Bunlar başlıca, yasal, kurumsal ve mali organizasyonlara dayanmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | DERLEMELER |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1981 Cilt: 12 Sayı: 1 |
Bu dergide yayınlanan makaleler Creative Commons Uluslararası Lisansı (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/) kapsamında yayınlanmaktadır. Bu, orijinal makaleye uygun şekilde atıf yapılması şartıyla, eserin herhangi bir ortam veya formatta kopyalanmasını ve dağıtılmasını sağlar. Ancak, eserler ticari amaçlar için kullanılamaz.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/