BibTex RIS Kaynak Göster

Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkinÖğrenci Tutumları

Yıl 2011, , 119 - 140, 01.10.2011
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001227

Öz

Bu çalışmanın amacı, web tabanlı gerçekleştirilen Probleme Dayalı Öğrenme süreci sonunda öğrenci tutumlarını belirlemektir. Araştırmada tek grup sontest deneysel desen kullanılmıştır. Çalışma grubu, 2007-2008 öğretim yılı bahar yarıyılında, Yüzüncü Yıl
Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü’nde öğrenim gören 30 birinci sınıf öğrencisinden oluşmaktadır. Çalışma grubu öğrencilerine 7 hafta boyunca Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımı ile ders işlenmiştir. Deneysel işlem sonunda Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenme Tutum Ölçeği uygulanarak gerekli veriler
elde edilmiştir. Öğrencilerin Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenme
sürecine ilişkin genel tutumları olumlu yönde yüksek çıkmıştır.

Student’s attitudes relating to web mediated problem based learning

Yıl 2011, , 119 - 140, 01.10.2011
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001227

Öz

Aim of this study is to designate the students’ attitudes at the end of the web mediated problem-based learning process. In research, one sample post-test experimental design was used. The study group consists of 30 students, educating in 2007-2008 education year spring semester and enrolled in the Primary Education department of Faculty of Education, Yüzüncü Yıl University. During the period of seven weeks, course committed to work group by Web Mediated Problem Based Learning. After the experimental process, Web Mediated Problem Based Learning Attitude Scale was applied to the Students' general attitudes about the Problem Based Learning proved positively high

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA72AR87AK
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Mustafa Serkan Günbatar Bu kişi benim

Hayati Çavuş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011

Kaynak Göster

APA Günbatar, M. S., & Çavuş, H. (2011). Student’s attitudes relating to web mediated problem based learning. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 44(2), 119-140. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001227
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.