Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

YÜKSEK ÖĞRENİMDE VİDEONUN KULLANIMI

Yıl 1994, , 719 - 734, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000379

Öz

Bu parçada, televizyonun üniversite eğitimi için çok önemli kendine özgü öğretim fonksiyonları olduğundan, aynca teknolojideki yeni gelişmelerin aşılmasını mümkün kıldığından bahşetmeye çalışacağım. İddiamı desteklemek amacıyla ortamın eğitim alınında kullanımı ile ilgili bazı genel noktalara değinmek istiyorum: Ortam genellikle esnek ve kendi arasında değişebilir bir özelliğe sahiptir. Başka bir deyişle, yeterli kaynak, zaman ve hayal gücü sağlandığında bir iletişim ortamı yoluyla başarılabilir. Aslında konu, duruma göre en uygun iletişim ortamının hangisinin olduğudur. Örneğin televizyonun öğretim amaçlı en iyi elitişim ortamı olduğa zamanlar var mıdır?

Kaynakça

  • BATES, A.W. “Die Verwendung Video in der Hochschulbildung.” Die Neuen Medien An Den Hochschulen. Hrsg. S. Höllinger Veröffentlichung des Bundesministeriums für Wissenschaft und Forschung, s. 33-45, Wien: 1986.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

A.w. Bates Bu kişi benim

Mehmet Kurt Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994

Kaynak Göster

APA Bates, A., & Kurt, M. (2019). YÜKSEK ÖĞRENİMDE VİDEONUN KULLANIMI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(2), 719-734. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000379
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.