Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

POSTMODERNIZM-HERMENEUTIK VE EĞİTİM

Yıl 1995, Cilt: 28 Sayı: 2, 281 - 292, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000295

Öz

Bireyleri her türlü bilginin içine çekerek, onların o bilgiyi yaşayarak, deneyerek öğrenmelerini ve aşırı uçlara; önyargılara takılmalarım önleyecek düşünme süreçlerinden geçmelerini sağlayacak ve böylelikle bilgiyi toplumsal yapıya hizmet etmenin bir aracı olarak değil toplumsal ve ekonomik güçleri, her türlü yapıyı, sistemi anlamanın ve eleştirel bir tutumla çözümlemenin aracı olarak sunacak bir öğretimi hedeflemek hareket noktası olarak yaşama ustalığını, postmodemliği ve hermeneutik tutumu merkeze almak demektir.

Kaynakça

  • AHMED, S. Akbar, Postmodernizm ve İslâm, Çev. O.Ç. Deniztekin, Cep Kit. İstanbul, 1995.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nesrin Kale Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 28 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kale, N. (1995). POSTMODERNIZM-HERMENEUTIK VE EĞİTİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 28(2), 281-292. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000295
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.