Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

OTOMASYON TEKNOLOJİSİ: KENDİ KENDİNE AKTİF ÖĞRENME

Yıl 1993, Cilt: 26 Sayı: 1, 215 - 218, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000516

Öz

“Kendi kendine, yaparak yaşayarak öğrenme”, hemen her öğrenme-öğretme kuramının merkezi bir ilkesi olagelmiştir. Bruneı-, Frobel, Peştallozi ve onları izleyenlerin öne çıkardığı “kendi kendine öğretme”, Skinner’ın programlı öğretim tekniği ile somutlaşmıştır. Bu tekniğin en önemli katkısı; öğretmen ve bağlayıcı grup ilerlemesi yaklaşımı yerine öğrencinin merkeziliğini ve kendi başınalığını (bireyselliğini) öne çıkarmak olmuştur.

Kaynakça

  • .
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nurettin Şimşek Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993 Cilt: 26 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Şimşek, N. (2019). OTOMASYON TEKNOLOJİSİ: KENDİ KENDİNE AKTİF ÖĞRENME. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(1), 215-218. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000516
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.