“Ergen düşünmesinin doğası nedir?” sorusunu sormak bu düşünceye ilişkin özel bir şey olduğunu, bu düşünmenin çocuk ye yetişkin düşünmesinden farklılık gösterdiğini ima etmektedir. Çocuk, ergen ve yetişkin düşünmesini ayırt etmede temel oluşturan bilişsel eylemlere ilişkin bir dizi değişken vardır, işte Piaget’ııin zihin gelişimi kuramındaki soyut işlemler evresi temel değişkeni olarak mantıksal düşünme yapısını ele alarak bu konuda bir dizi araştırma yapılmasına neden olmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Ağustos 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1993 Cilt: 26 Sayı: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License