Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

VİDEO VE EĞİTİMDE KULLANILMASI

Yıl 1991, Cilt: 24 Sayı: 2, 423 - 447, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000711

Öz

Eğitim sistemleri; öğrenme-öğretme süreçlerinde nitel ve nicel gereksinmeleri karşılamada çağdaş iletişim teknolojisindeki gelişmeleri izlemek, bu gelişmelerin öğrenm e-öğretme süreçlerine katkılarının neler olabileceğini saptamak ve uygulamada bunlardan yararlanmak durumundadırlar. Video da iletişim teknolojisinin öğrenme-öğretme süreçlerin-rinde etkililik ve verimliliği artırmak için uygulamaya konulması düşünülebilecek ürünlerden biridir.

Kaynakça

  • Noroııha, S. Francesca. “The Feasibility of Introducing Microteaching With Videotape In Preservice Teacher Education Programs In Bombay”. (Doctor of Education, 1980). Dissertation Abstracts International, A. The Humanities and Social Sciences. 40, 5012 A, 1980.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Necmettin Teker Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 8 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1991 Cilt: 24 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Teker, N. (2019). VİDEO VE EĞİTİMDE KULLANILMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 24(2), 423-447. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000711
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.