Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRETMENLERİN, BELİRLİ ÖĞRETİM FONKSİYONLARINI YERİNE GETİRME DERECELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Yıl 1991, Cilt: 24 Sayı: 2, 495 - 510, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000702

Öz

Çağımızda, bilim ve teknolojide meydana gelen gelişmeler ve tunun sonucunda ortaya çıkan değişmeler, toplum yapısını da hızla değiştirmekte ve bu durum, genel anlamda, kişilerde davranış değiştirmeyi amaçlayan eğitimin, yaşam boyu bir süreç olarak karşımıza çıkmasının nedenleri arasında sayılmaktadır. Zira, değişen bir dünyada, kişilerin bu değişikliklere kayıtsız kalmasının mümkün olmadığı düşünülürse, eğitimin bir süreç-davranış değiştirme süreci-olarak ortaya çıkması da doğal sayılmaktadır.

Kaynakça

  • Bloom, Benjamin S. İnsan Nitelikleri ve Okulda Öğrenme. Çev: Durmuş A. Özgelik, Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yay. 1979.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Oğuz Gürbüztürk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 8 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1991 Cilt: 24 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Gürbüztürk, O. (2019). ÖĞRETMENLERİN, BELİRLİ ÖĞRETİM FONKSİYONLARINI YERİNE GETİRME DERECELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 24(2), 495-510. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000702
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.