Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BİR EĞİTİM ORTAMI OLARAK VİDEO

Yıl 1988, Cilt: 21 Sayı: 1, 265 - 270, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000992

Öz

Eğitim ortamlarının incelenmesinde değişik yaklaşımlar izlenmektedir. Bu konuda temel ölçüt, incelemenin amacıdır. Eğitsel amaçla incelenen bir eğitim ortamı konusunda hangi davranışsal hedefler için, nasıl ve. nerede kullamlacağı gibi hususların objektif olarak ve bütünlük aı'z edecek biçimde bbinmesi gerekir. Diğer bir değişle, incelemenin belirli ölçütlere dayandmlması gerekir. Eğitim alanında son zamanlarda çok yaygın biçimde. kullandmaya başlanmış olan video, bu yazıda: tanım, önem, özelik, tür, ilgili öğretim materyalleri, teknik yapı, kullanım biçimi, yararları, kullanım alanları, sağlanma yolları ve yönetsel hususlar gibi yönleriyle tanıtılmaktadır.

Kaynakça

  • Akan, Vildan., (Çev.). “Sınıfta Film Kullanmanın Elverişli Teknikleri Hakkında Tavsiyeler” Mesleki ve Teknik öğretim s. 243, .Mayıs, 1973.
  • Güngör, Nurver., “Öğretiminize Teyple Yeni Boyutlar Kazandıralım” Mesleki ve Teknik Öğretim, Yılı 22, Sayı 258, Ağustos, 1974, s. 29-48.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Cevat Alkan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1988 Cilt: 21 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Alkan, C. (2019). BİR EĞİTİM ORTAMI OLARAK VİDEO. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 265-270. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000992
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.