Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

OKULSUZ TOPLUMDAN SONRASI

Yıl 1988, Cilt: 21 Sayı: 1, 283 - 298, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001012

Öz

Rikkatlerimizi okula yöneltirken çok daba derindeki bir sorunu kolaylıklâ gözden kaçırabiliriz: bu sorun öğrenime yaklaşım biçimidir. İnsanlar öğrenimi bir meta olarak görmeyi sürdürecekler mi ? Yeni yeni kurumsal düzenlemeler geliştirerek dalıa fazla sayıda insanın giderek daha bir etkinlikle üretebileceği ve tüketebileceği bir meta mıdır öğrenim? Yoksa getireceğimiz kurumsal düzenlemeler yalnızca öğrencinin bağımsızlığını, ne öğreneceğine karar vermek inisiyatifini ve bir başkasına yararlı oldtığu için değil de hoşlandığı' için öğrenmek hakkını korumaya mı yönelik olmalıdır? Seçimimizi, giderek daha etkin bir topluma uygun daha etkin bir eğitim ile eğitimin belli bir kurumun işi olmaktan çıktığı yeni bir toplum arasında kullanmak zorundayız.

Kaynakça

  • .
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mine E. Tan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1988 Cilt: 21 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Tan, M. E. (2019). OKULSUZ TOPLUMDAN SONRASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 283-298. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001012
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.