Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE GÖRSEL - İŞİTSEL ARAÇLARIN KULLANILMASI

Yıl 1988, Cilt: 21 Sayı: 1, 379 - 388, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000986

Öz

Günümüzde benimsenen eğitsel uygulamalar, teknik yeniliklerin gereklerini yerine getirerek görsel işitsel araçların işe koşulmasını gerektiriyor. İkinci dünya savaşından sonra seslerin kaydedilmesi ye yeni den öğretmenler tarafından farklı eğitim durumlarında işe koşulmaları çabaları yoğunlaştı. Bugün ise özellikle dil öğretiminde sağladığı olanaklar bilinmekte ve yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Fakat aynı durum aday öğretmenlerin yetiştirilmesinde ve öğretmenleîin hizmet—içi eğitimlerinde geçerli olmayıp^ sınırlı olarak kullanılmakta, sağladığı olanaklar yeterince bilinmemektedir.

Kaynakça

  • .
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Armand Colın Bu kişi benim

Necmettin Teker Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1988 Cilt: 21 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Colın, A., & Teker, N. (2019). ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE GÖRSEL - İŞİTSEL ARAÇLARIN KULLANILMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 379-388. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000986
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.