Günümüzde benimsenen eğitsel uygulamalar, teknik yeniliklerin gereklerini yerine getirerek görsel işitsel araçların işe koşulmasını gerektiriyor. İkinci dünya savaşından sonra seslerin kaydedilmesi ye yeni den öğretmenler tarafından farklı eğitim durumlarında işe koşulmaları çabaları yoğunlaştı. Bugün ise özellikle dil öğretiminde sağladığı olanaklar bilinmekte ve yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Fakat aynı durum aday öğretmenlerin yetiştirilmesinde ve öğretmenleîin hizmet—içi eğitimlerinde geçerli olmayıp^ sınırlı olarak kullanılmakta, sağladığı olanaklar yeterince bilinmemektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 22 Ağustos 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1988 Cilt: 21 Sayı: 1 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.