BibTex RIS Kaynak Göster

Influence of Structuralism in realizing the aims of Religious Culture and Ethics Course

Yıl 2008, Cilt: 49 Sayı: 2, 197 - 215, 01.08.2008
https://doi.org/10.1501/Ilhfak_0000000975

Öz

This article measures differences structuralism shows when it is made to do the job inaccordance with the traditional approach in education. Survey has been made over two threegroups each of which consists of two groups as the control group and test group. While in the testgroup, the course is performed with activities compatible with structuralist approach, in the controlgroup they are perfomed in line with the traditional approach.As a result of analysis, the differencesbetween them and the independent parameters thought to have an influence on these differences

Yapılandırmacılık Yaklaşımının İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Amaçlarının Gerçekleşmesine Etkisi

Yıl 2008, Cilt: 49 Sayı: 2, 197 - 215, 01.08.2008
https://doi.org/10.1501/Ilhfak_0000000975

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA53YN64RB
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Yıldız Kızılabdullah Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 49 Sayı: 2

Kaynak Göster

Chicago Kızılabdullah, Yıldız. “Yapılandırmacılık Yaklaşımının İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersinin Amaçlarının Gerçekleşmesine Etkisi”. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 49, sy. 2 (Ağustos 2008): 197-215. https://doi.org/10.1501/Ilhfak_0000000975.

Creative Commons Lisansı
Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.