BibTex RIS Kaynak Göster

Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı

Yıl 2003, Cilt: 58 Sayı: 01, - , 01.01.2003
https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617

Öz

Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı

Yıl 2003, Cilt: 58 Sayı: 01, - , 01.01.2003
https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Veysel Eren Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2003
Gönderilme Tarihi 31 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 58 Sayı: 01

Kaynak Göster

APA Eren, V. (2003). Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 58(01). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617
AMA Eren V. Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. SBF Dergisi. Ocak 2003;58(01). doi:10.1501/SBFder_0000001617
Chicago Eren, Veysel. “Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 58, sy. 01 (Ocak 2003). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617.
EndNote Eren V (01 Ocak 2003) Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 58 01
IEEE V. Eren, “Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı”, SBF Dergisi, c. 58, sy. 01, 2003, doi: 10.1501/SBFder_0000001617.
ISNAD Eren, Veysel. “Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 58/01 (Ocak 2003). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617.
JAMA Eren V. Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. SBF Dergisi. 2003;58. doi:10.1501/SBFder_0000001617.
MLA Eren, Veysel. “Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, c. 58, sy. 01, 2003, doi:10.1501/SBFder_0000001617.
Vancouver Eren V. Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. SBF Dergisi. 2003;58(01).