APA |
Devrez, G. (1973). Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 28(03). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001030 |
|
AMA |
Devrez G. Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. SBF Dergisi. Mart 1973;28(03). doi:10.1501/SBFder_0000001030 |
|
Chicago |
Devrez, Güney. “Pert Ve Marketingde Kullanılma Alanları”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 28, sy. 03 (Mart 1973). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001030. |
|
EndNote |
Devrez G (01 Mart 1973) Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 28 03 |
|
IEEE |
G. Devrez, “Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları”, SBF Dergisi, c. 28, sy. 03, 1973, doi: 10.1501/SBFder_0000001030. |
|
ISNAD |
Devrez, Güney. “Pert Ve Marketingde Kullanılma Alanları”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 28/03 (Mart 1973). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001030. |
|
JAMA |
Devrez G. Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. SBF Dergisi. 1973;28. doi:10.1501/SBFder_0000001030. |
|
MLA |
Devrez, Güney. “Pert Ve Marketingde Kullanılma Alanları”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, c. 28, sy. 03, 1973, doi:10.1501/SBFder_0000001030. |
|
Vancouver |
Devrez G. Pert ve Marketingde Kullanılma Alanları. SBF Dergisi. 1973;28(03). |
|