Bu araştırmanın amacı, metal teknolojisi alanı öğretmenlerinin mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında uygulanan metal teknolojisi alanı modüler öğretim programının amaç, içerik, öğrenmeöğretme süreci ve değerlendirme öğelerine ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırmaya, 57 Metal Teknolojisi dersi öğretmeni katılmıştır. Veri toplama aracı olarak, araştırmacı tarafından geliştirilen anket formu kullanılmıştır. Anket formu ile elde edilen veriler betimsel istatistik yöntemleri ile analiz edilmiştir. Araştırmada elde edilen bulgular, öğretmenlerin modüler öğretim programlarında ve programların uygulanmasında bazı sorunlarla karşılaştıklarını göstermektedir. Araştırmanın sonunda öğretmenler tarafından programın uygulanmasında karşılaşılan sorunların önlenmesine yönelik önerilerde bulunulmuştur
Metal teknolojisi meslekî ve teknik eğitim modül modüler öğretim sistemi
The purpose of the study is to reveal metal technology teachers’ views on the dimensions of aim, content, learning-instruction process and evaluation of the metal technology area modular education curriculum. A total of 57 metal technology teachers participated in the study. As a data collection instrument, a questionnaire developed by the authors was used. The data gathered through the questionnaire was subjected to descriptive analysis. The results pointed out that the teachers encountered some problems with modular education programs and its implementation. At the end of the study, various comments were proposed by the teachers to overcome the problems faced during the implementation.
Metal technology vocational and technical education module modular curriculum
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Şubat 2012 |
Gönderilme Tarihi | 6 Ağustos 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 3 Sayı: 6 |