Çalışmamız bir değerlendirme çalışması olarak düşünülmüştür. Romanya’da
Türkçe ana dili eğitiminin geçmişten gelen ana hatları; 1990 yılından sonra
Türkçe eğitiminin durumu ve geleceğine yön verebilecek etkenler üzerinde
durulacaktır. Çalışmamızda, 2001-2002 öğretim yılının verileri ile 2016-2017
öğretim yılının verileri karşılaştırılacak, Romanya’daki Türkçe eğitiminin
perspektifleri hakkında görüşlere yer verilecektir.
| Birincil Dil | Türkçe |
|---|---|
| Konular | Dilbilim |
| Bölüm | Araştırma Makalesi |
| Yazarlar | |
| Yayımlanma Tarihi | 31 Temmuz 2019 |
| Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 1 Sayı: 2 |

Balkanlarda Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmaları (BALTED), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.