Çalışmamız bir değerlendirme çalışması olarak düşünülmüştür. Romanya’da
Türkçe ana dili eğitiminin geçmişten gelen ana hatları; 1990 yılından sonra
Türkçe eğitiminin durumu ve geleceğine yön verebilecek etkenler üzerinde
durulacaktır. Çalışmamızda, 2001-2002 öğretim yılının verileri ile 2016-2017
öğretim yılının verileri karşılaştırılacak, Romanya’daki Türkçe eğitiminin
perspektifleri hakkında görüşlere yer verilecektir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Dilbilim |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Temmuz 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 1 Sayı: 2 |
Balkanlarda Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmaları (BALTED), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.