Özet: Mevcut çalışmanın amacı, elektronik hizmet kalitesi algısının elektronik
ağızdan ağza iletişim (e-WOM) şiddeti, pozitif e-WOM ve negatif e-WOM
üzerindeki etkilerini incelemektir. Ayrıca elektronik hizmet kalitesi algısı üzerinde
etkinlik, sistem uygunluğu, işlem gerçekleştirme ve gizlilik boyutlarının etkisi de
incelenmiştir. Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde okuyan 206
öğrenciden anket yoluyla çalışma kapsamında veriler toplanmış ve yapısal
eşitlik modeli test edilmiştir. Sonuç olarak elektronik hizmet kalitesinin etkinlik,
sistem uygunluğu, işlem gerçekleştirme, gizlilik boyutları tarafından etkilendiği
ve elektronik hizmet kalitesinin e-WOM şiddetini ve negatif e-WOM'u negatif
olarak etkilediği bulunmuştur.
lektronik Hizmet Kalitesi Elektronik Ağızdan Ağza İletişim Şiddeti Pozitif Elektronik Ağızdan Ağza İletişim Negatif Elektronik Ağızdan Ağza İletişim
Konular | Ekonomi |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2017 |
Gönderilme Tarihi | 19 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 8 Sayı: 15 |
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Mayıs ve Kasım aylarında olmak üzere yılda iki defa yayımlanan, beş yılını doldurmuş çift kör hakemli uluslararası bir dergidir. Dergimiz 06.04.2015 tarihinden itibaren EBSCO Host’ta, Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS), SOBIAD ve Google akademik indeksinde taranmaktadır. TR Dizin indeksinde taranması için de girişimlerde bulunulmuş olup değerlendirilme süreci devam etmektedir.
This work is licensed under CC BY-NC-SA 4.0