Spor ve özellikle
futbola olan ilgi giderek artmaktadır. Artan ilgi ise özellikle gençlerin
futbola daha çok harcama yapmasına neden olmaktadır. Bu çalışmanın amacı
gençlerin futbol takımı lisanslı ürünlerini satın alma eğilimini incelemektir.
Bu amaca ulaşmak için Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler
Fakültesi öğrencileri üzerinde bir anket uygulanmıştır. Bu anket sonucunda
futbol maçlarını takip, ekonomi ve sportif başarı ilişkisi algısı, futbol
takımı lisanslı ürünlerinin kalite algısı, futbol maçlarından haz alma, futbol
estetiği ve eğlence faktörlerinin lisanslı ürün alma eğilimini etkilediği
ortaya çıkmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Ekonomi |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Kasım 2019 |
Gönderilme Tarihi | 9 Temmuz 2019 |
Kabul Tarihi | 5 Kasım 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 10 Sayı: 20 |
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Mayıs ve Kasım aylarında olmak üzere yılda iki defa yayımlanan, beş yılını doldurmuş çift kör hakemli uluslararası bir dergidir. Dergimiz 06.04.2015 tarihinden itibaren EBSCO Host’ta, Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS), SOBIAD ve Google akademik indeksinde taranmaktadır. TR Dizin indeksinde taranması için de girişimlerde bulunulmuş olup değerlendirilme süreci devam etmektedir.
This work is licensed under CC BY-NC-SA 4.0