Bu çalışmada Çekirdek Kimyası ünitesi, deneme grubu olarak
seçilen bir lise 3. sınıftaki 24 öğrenciye zihinde yapılanma kuramıyla
anlatılmıştır. Kontrol grubu olarak alınan aynı lisedeki diğer bir lise 3
sınıfındaki 23 öğrenciye düz anlatım yöntemi ile aynı ünite işlenmiştir. Her
iki gruba uygulanan benzer test ile yapısalcı öğrenme kuramının öğrenci
başarısına etkisi değerlendirilmiştir
A sample of 24 students in final year of high school was selected and
the strategies of constructivist learning theory were applied to this study
group for “Nuclear Chemistry Unit” . The same student achievement test
was applied both sample and and control group and evaluated.
Diğer ID | JA22DV99KR |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2000 |
Gönderilme Tarihi | 1 Haziran 2000 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 2 Sayı: 1 |