BibTex RIS Kaynak Göster

1900'LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması

Yıl 2004, Cilt: 7 Sayı: 11, 153 - 159, 01.05.2004

Öz

Bu çalışmada, üretim ve pazarlama anlayışı ele alınırken, Dünyanın dev iki büyük otomobil firması Ford ve General Motors, üretimlerinin ilk yıllarında uyguladıkları pazarlama ve üretim yönetimi anlayışları açısından karşılaştırılmıştır

Kaynakça

  • Barnet, Richard, John Cavanagh, (1985), Global Dreams (Küresel Düşler), Çev:Gülden Şen, İstanbul: Sabah Yayınları.
  • Boyd, Harper, Orville C. Walker, (1990), Marketing Management A Strategic Approach, Boston: Richard Irwin Inc.
  • Halberstam, David, (1986), The Reckoning, New York: Avon, 1.
  • James, H. Mayers, (1986), Marketing, New York: Mc Graw Hill.
  • Keller, Maryan, (1996), Collision (Otomobil Devlerinin Yarışı, Üç Ülke, Üç Kültür, Üç Yönetim) Çev: Figen Görmüş, İstanbul: Güncel Yayıncılık.
  • Kotler, Philip (2000), Kotler Ve Pazarlama, Sistem Yayincilik, istanbul, Sistem Yayıncılık.
  • Kotler, Philip, Gary Armstrong, (1993), Marketing an Introduction, 3th edition, Englewood Cliffs, New Jersey.
  • Pollard, Michael, (1995), Henry Ford ve Ford, Çev: Ayşe Aydoğan, Ankara: İlk Kaynak Yayınları.

THE COMPETITION OF GENERAL MOTORS AND FORD IN THE EARLY YEARS OF 1900s The Comparing of Production and Marketing Concepts

Yıl 2004, Cilt: 7 Sayı: 11, 153 - 159, 01.05.2004

Öz

are taken into consideration; two of the world's biggest automobile firms Ford and General Motors were compred with their production and marketing inteligency that they applied during the early years of their production

Kaynakça

  • Barnet, Richard, John Cavanagh, (1985), Global Dreams (Küresel Düşler), Çev:Gülden Şen, İstanbul: Sabah Yayınları.
  • Boyd, Harper, Orville C. Walker, (1990), Marketing Management A Strategic Approach, Boston: Richard Irwin Inc.
  • Halberstam, David, (1986), The Reckoning, New York: Avon, 1.
  • James, H. Mayers, (1986), Marketing, New York: Mc Graw Hill.
  • Keller, Maryan, (1996), Collision (Otomobil Devlerinin Yarışı, Üç Ülke, Üç Kültür, Üç Yönetim) Çev: Figen Görmüş, İstanbul: Güncel Yayıncılık.
  • Kotler, Philip (2000), Kotler Ve Pazarlama, Sistem Yayincilik, istanbul, Sistem Yayıncılık.
  • Kotler, Philip, Gary Armstrong, (1993), Marketing an Introduction, 3th edition, Englewood Cliffs, New Jersey.
  • Pollard, Michael, (1995), Henry Ford ve Ford, Çev: Ayşe Aydoğan, Ankara: İlk Kaynak Yayınları.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Reha Saydan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 7 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Saydan, R. (2004). 1900’LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(11), 153-159.

BAUNSOBED