BibTex RIS Kaynak Göster

GROUPS BEHAVIOR IN SCHOOLS

Yıl 1999, Cilt: 2 Sayı: 3, 79 - 99, 01.11.1999

Öz

Kaynakça

  • AKAT, liter Gönül, Budak. Gülay, Budak. İşletme Yönetimi. İstanbul :Beta,Yayın. No:496,1994.
  • AYDIN, Mustafa. Eğitim Yönetimi (Kavramlar, Kuramlar, Süreçler, İlişkiler). Ankara:Hatipoğlu Yayınlan, No:46 , 1991.
  • BURSALIOĞLU, Ziya Okul Yönetiminde Yeni Yapı ve Davranış. Ankara: PEGEM, No:2,1991.
  • DEMTREL, Özcan. Kamile Ün. Eğitim Terimleri.. Ankara: Şafak Matbaası, 1987.
  • ERDOĞAN, ilhan.İşletmelerde Davranış. İstanbul: İ.Ü.'İşletme Fakültesi Yayın No:242,1991.
  • GIBSON, J L, İ M . Ivancevıçh ve W.J.Donnely. Organizations: Behavior, Structure and Process. Homewood .IL.BPI Irwin, 1988
  • KAYA, Yahya Kemal Eğitim Yönetimi (Kuram ve Türkiye'deki Uygulama). Ankara: Bilim Yayınları, 1993.
  • KOÇEL, Tamer. İşletme Yöneticiliği(Yönetici Geıiştirme,Organizasyon ve
  • Davranış). İstanbukBeta Basım Yayın, No:405,1995.
  • ROBBINS, Stephen P. Örgütsel Davranışın Temelleri. (Çeviren : Sevgi Ayşe Öztürk) EskişehirETAM Basım ve Yayın ,1994.
  • ŞİMŞEK, Şerif. Yönetim ve Organizasyon. Konya:Damla Matbaacılık, 1995.

GROUPS BEHAVIOR IN SCHOOLS

Yıl 1999, Cilt: 2 Sayı: 3, 79 - 99, 01.11.1999

Öz

School staff takes place informal groups in order to alive the institution according to the predetennined school goals.They also make informal groups, set in terms of personal benefits and friendship and carry out group activities. School principal should percieve school, staffs as ,a member of a group formal and informal He /she also must know that both groups have an effect on the behaviors of the group members.In other words , the individual 'behaves differently when he/she is in me group, or alone. So, the school principal, must take this into account m his/her school activities. Finally educational administration must be aware bf that the behaviors are source related , can be learned, changed and the staff behave differently in and out of the group

Kaynakça

  • AKAT, liter Gönül, Budak. Gülay, Budak. İşletme Yönetimi. İstanbul :Beta,Yayın. No:496,1994.
  • AYDIN, Mustafa. Eğitim Yönetimi (Kavramlar, Kuramlar, Süreçler, İlişkiler). Ankara:Hatipoğlu Yayınlan, No:46 , 1991.
  • BURSALIOĞLU, Ziya Okul Yönetiminde Yeni Yapı ve Davranış. Ankara: PEGEM, No:2,1991.
  • DEMTREL, Özcan. Kamile Ün. Eğitim Terimleri.. Ankara: Şafak Matbaası, 1987.
  • ERDOĞAN, ilhan.İşletmelerde Davranış. İstanbul: İ.Ü.'İşletme Fakültesi Yayın No:242,1991.
  • GIBSON, J L, İ M . Ivancevıçh ve W.J.Donnely. Organizations: Behavior, Structure and Process. Homewood .IL.BPI Irwin, 1988
  • KAYA, Yahya Kemal Eğitim Yönetimi (Kuram ve Türkiye'deki Uygulama). Ankara: Bilim Yayınları, 1993.
  • KOÇEL, Tamer. İşletme Yöneticiliği(Yönetici Geıiştirme,Organizasyon ve
  • Davranış). İstanbukBeta Basım Yayın, No:405,1995.
  • ROBBINS, Stephen P. Örgütsel Davranışın Temelleri. (Çeviren : Sevgi Ayşe Öztürk) EskişehirETAM Basım ve Yayın ,1994.
  • ŞİMŞEK, Şerif. Yönetim ve Organizasyon. Konya:Damla Matbaacılık, 1995.
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ali Rıza Erdem Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 1999
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 2 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Erdem, A. R. (1999). GROUPS BEHAVIOR IN SCHOOLS. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(3), 79-99.

BAUNSOBED