Bu araştırmada, müzik öğretmenlerinin lisans öğrenimlerinde aldıkları "müzik teorisi ve işitme ders programı" na yönelik genel görüşleri ve araştırma bünyesinde dersin genel içeriğine ilişkin müzik öğretmenlerinin önerileri belirlenmeye çalışılmıştır.Araştırmada durum tespitine yönelik tarama modeli esas alınmış; uzaman görüşleri doğrultusunda hazırlanan sorular anket yoluyla toplanarak işlenmiş; çözüm ve yorumunda ise betimsel istatistik yöntemlerinden yararlanılmıştır.Araştırmada, evren olarak Ankara il sınırları içindeki, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı, 2004-2005 öğretim yılı resmî ilköğretim okullarının ikinci kademesinde (6.7. ve 8. sınıflarda) görev yapan müzik öğretmenleri seçilmiştir.
Bu araştırmada, müzik öğretmenlerinin lisans öğrenimlerinde aldıkları "müzik teorisi ve işitme ders programı" na yönelik genel görüşleri ve araştırma bünyesinde dersin genel içeriğine ilişkin müzik öğretmenlerinin önerileri belirlenmeye çalışılmıştır.Araştırmada durum tespitine yönelik tarama modeli esas alınmış; uzaman görüşleri doğrultusunda hazırlanan sorular anket yoluyla toplanarak işlenmiş; çözüm ve yorumunda ise betimsel istatistik yöntemlerinden yararlanılmıştır.Araştırmada, evren olarak Ankara il sınırları içindeki, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı, 2004-2005 öğretim yılı resmî ilköğretim okullarının ikinci kademesinde (6.7. ve 8. sınıflarda) görev yapan müzik öğretmenleri seçilmiştir.
Diğer ID | JA55EF84SS |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2007 |
Gönderilme Tarihi | 1 Haziran 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 2 Sayı: 2 |