Düzeltme
BibTex RIS Kaynak Göster

Sosyal Bilgiler Derslerinde Drama Yöntemiyle Öğretimin Sosyal Beceri, Empatik Beceri ve Akademik Başarıya Etkisi

Yıl 2022, Cilt: 17 Sayı: 35, 1154 - 1154, 25.09.2022

Öz

Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi’nin on beşinci cildinin otuzuncu sayısında yer alan “Yılmaz, S. & Ceylan, T. (2020). Sosyal bilgiler derslerinde drama yöntemiyle öğretimin sosyal beceri, empatik beceri ve akademik başarıya etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(30), 385-412” referanslı makalede ikinci yazarın ORCID numarası yanlış yazılmıştır. Sorumlu yazarın talebi üzerine bu düzeltme yazısında ikinci yazarın ORCID numarası aşağıda belirtildiği gibi güncellenmiştir.

The Effects of the Teaching with Drama on the Social Skills, Empathic skills and Academic Achievement Levels of the Students

Yıl 2022, Cilt: 17 Sayı: 35, 1154 - 1154, 25.09.2022

Öz

In the article with “Yılmaz, S. & Ceylan, T. (2020). The effects of the teaching with drama on the social skills, empathic skills and academic achievement levels of the students. Journal of Bayburt Education Faculty, 15(30), 385-412” citation information which was published in the 30th issue of the 15th volume of Journal of Bayburt Education Faculty, ORCID numbers of the author are misspelled. At the request of the responsible author in this revision, the ORCID numbers of the author have been updated as stated under.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Düzeltme
Yazarlar

Bayef Editör Kurulu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Eylül 2022
Gönderilme Tarihi 19 Eylül 2022
Kabul Tarihi 22 Eylül 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022 Cilt: 17 Sayı: 35

Kaynak Göster

APA Editör Kurulu, B. (2022). Sosyal Bilgiler Derslerinde Drama Yöntemiyle Öğretimin Sosyal Beceri, Empatik Beceri ve Akademik Başarıya Etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(35), 1154-1154.