Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı

Yıl 2024, , 34 - 37, 28.06.2024
https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827

Öz

Canan Ergün, Kütüphanelerde İtibar Yönetimi: Paydaş Temelli Bir Model Önerisi. Hiperyayın 2021. 1.Baskı, 304 s. ISBN: 978-625-7402-43-9; e-ISBN: 978-625-7402-6

Kaynakça

  • Akpınar, Ö. F. (2017). Kitap tanıtımı yazısının amaçları, çeşitleri, metodu ve faydaları. Türk& İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4(12), 426-441. google scholar
  • Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi. Hiperyayın. google scholar
  • Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi [Doktora tezi]. Maltepe Üniversitesi. google scholar
  • Esgidir, O. F. (2023). Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi. İstanbul. Hiperlink. ISBN: 978-625-7402-43-9. Education and Technology in Information Science, 1(2), 82-85. google scholar
  • Keskin, İ., Furat, M. F., Kaygısız, E. G. ve Oğuz, N. (2014). Bilgi kurumlarında kurumsal itibar: İslâm Araştırmaları Merkezi (İsam) Kütüphanesi google scholar
  • örneği. Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi, 9(2), 101-120. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/40331 google scholar
  • Şişman, M. (2005). Kitap eleştirisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 41(41), 133-140. google scholar
  • Masters, D. G. (1996). Total Quality Management in Libraries. ERIC Digest. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED396759.pdf google scholar

Building Reputation in Libraries: An Innovative Management Approach to Stakeholder Interaction

Yıl 2024, , 34 - 37, 28.06.2024
https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827

Öz

Canan Ergün, Kütüphanelerde İtibar Yönetimi: Paydaş Temelli Bir Model Önerisi. Hiperyayın 2021. 1.Baskı, 304 s. ISBN: 978-625-7402-43-9; e-ISBN: 978-625-7402-6

Kaynakça

  • Akpınar, Ö. F. (2017). Kitap tanıtımı yazısının amaçları, çeşitleri, metodu ve faydaları. Türk& İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4(12), 426-441. google scholar
  • Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi. Hiperyayın. google scholar
  • Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi [Doktora tezi]. Maltepe Üniversitesi. google scholar
  • Esgidir, O. F. (2023). Ergün, C. (2021). Kütüphanelerde itibar yönetimi: Paydaş temelli bir model önerisi. İstanbul. Hiperlink. ISBN: 978-625-7402-43-9. Education and Technology in Information Science, 1(2), 82-85. google scholar
  • Keskin, İ., Furat, M. F., Kaygısız, E. G. ve Oğuz, N. (2014). Bilgi kurumlarında kurumsal itibar: İslâm Araştırmaları Merkezi (İsam) Kütüphanesi google scholar
  • örneği. Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi, 9(2), 101-120. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/40331 google scholar
  • Şişman, M. (2005). Kitap eleştirisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 41(41), 133-140. google scholar
  • Masters, D. G. (1996). Total Quality Management in Libraries. ERIC Digest. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED396759.pdf google scholar
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Bilgi Sistemleri (Diğer)
Bölüm Kitap Değerlendirmesi
Yazarlar

Ayşegül Tok 0000-0002-1704-446X

Yayımlanma Tarihi 28 Haziran 2024
Gönderilme Tarihi 5 Şubat 2024
Kabul Tarihi 18 Mart 2024
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024

Kaynak Göster

APA Tok, A. (2024). Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi Ve Belge Araştırmaları(21), 34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827
AMA Tok A. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi Ve Belge Araştırmaları. Haziran 2024;(21):34-37. doi:10.26650/bba.2024.21.1431827
Chicago Tok, Ayşegül. “Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı”. Bilgi Ve Belge Araştırmaları, sy. 21 (Haziran 2024): 34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827.
EndNote Tok A (01 Haziran 2024) Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi Ve Belge Araştırmaları 21 34–37.
IEEE A. Tok, “Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı”, Bilgi Ve Belge Araştırmaları, sy. 21, ss. 34–37, Haziran 2024, doi: 10.26650/bba.2024.21.1431827.
ISNAD Tok, Ayşegül. “Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı”. Bilgi Ve Belge Araştırmaları 21 (Haziran 2024), 34-37. https://doi.org/10.26650/bba.2024.21.1431827.
JAMA Tok A. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi Ve Belge Araştırmaları. 2024;:34–37.
MLA Tok, Ayşegül. “Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı”. Bilgi Ve Belge Araştırmaları, sy. 21, 2024, ss. 34-37, doi:10.26650/bba.2024.21.1431827.
Vancouver Tok A. Kütüphanelerde İtibarın İnşası: Paydaşlarla Etkileşimde İnovatif Yönetim Yaklaşımı. Bilgi Ve Belge Araştırmaları. 2024(21):34-7.