Çalışmanın amacı stratejik inovasyon yönetimi uygulamalarının firma inovasyonperformansı üzerinde etkisini ortaya koymaktır. Bu bağlamda Türkiye TRB2 bölgesinde faaliyet gösteren 66 işletme, her işletmeden yönetici pozisyonunda bulunan iki kişiden veri almak suretiyle, toplam 132 kişiden alınan veriler analiz edilmiştir. Analizler sonucunda inovasyon stratejisi ve örgüt yapısının firma inovasyon performansını arttırdığı tespit edilmiştir. Bununla birlikte inovasyon kültürü, teknoloji yeteneği ve müşteri ve tedarikçilerle ilişkilerin firma inovasyon performansı üzerinde anlamlı bir etkisi tespit edilememiştir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 11 Ocak 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Cilt: 10 Sayı: 2 |