BibTex RIS Kaynak Göster

İçsel Pazarlama ve Toplam Kalite Yönetimi “Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma”

Yıl 2006, Sayı: 37, 131 - 153, 01.12.2006

Öz

İçsel pazarlama anlayışı, işletme içi çalışanın da müşteri olarak fark edilmeye başlaması ile doğan bir süreçtir.Bu sürece etkinlik kazandırmak ise; sürecin toplam kalite yönetimi ile bütüncül düşünülmesi suretiyle mümkündür. Adı geçen çalışma da içsel pazarlama kavramı açıklandıktan sonra, toplam kalite yönetimi ile olan bağlantısı üzerinde durulmaya çalışılmış ve sonrasında ifade edilenlerin pratikte de uygulanabilirliğini ispat etmek açısından Türkiye’deki ulusal basın işletmelerine yapılan anket sonuçları değerlendirilmiştir.

Internal Marketing and Total Quality Management “A Research Which Related Evaluation of National Press Organizations in Turkey”

Yıl 2006, Sayı: 37, 131 - 153, 01.12.2006

Öz

Internal marketing intelligence’s a interaction process which’s start with notice organization workers as customers. For to
active this process, first of all it must be conditioned with total quality management process. From this perspective in that study, previously explained internal marketing and than explained it’s relation with total quality management. And study’s completed with a research which to confirm theoritical and practice.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA77CY93AJ
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İ. Pelin Dündar Bu kişi benim

F. Belma Güneri Fırlar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Sayı: 37

Kaynak Göster

APA Dündar, İ. P., & Güneri Fırlar, F. B. (2006). İçsel Pazarlama ve Toplam Kalite Yönetimi “Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma”. Bilig(37), 131-153.
AMA Dündar İP, Güneri Fırlar FB. İçsel Pazarlama ve Toplam Kalite Yönetimi “Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma”. Bilig. Aralık 2006;(37):131-153.
Chicago Dündar, İ. Pelin, ve F. Belma Güneri Fırlar. “İçsel Pazarlama Ve Toplam Kalite Yönetimi ‘Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma’”. Bilig, sy. 37 (Aralık 2006): 131-53.
EndNote Dündar İP, Güneri Fırlar FB (01 Aralık 2006) İçsel Pazarlama ve Toplam Kalite Yönetimi “Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma”. Bilig 37 131–153.
IEEE İ. P. Dündar ve F. B. Güneri Fırlar, “İçsel Pazarlama ve Toplam Kalite Yönetimi ‘Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma’”, Bilig, sy. 37, ss. 131–153, Aralık 2006.
ISNAD Dündar, İ. Pelin - Güneri Fırlar, F. Belma. “İçsel Pazarlama Ve Toplam Kalite Yönetimi ‘Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma’”. Bilig 37 (Aralık 2006), 131-153.
JAMA Dündar İP, Güneri Fırlar FB. İçsel Pazarlama ve Toplam Kalite Yönetimi “Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma”. Bilig. 2006;:131–153.
MLA Dündar, İ. Pelin ve F. Belma Güneri Fırlar. “İçsel Pazarlama Ve Toplam Kalite Yönetimi ‘Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma’”. Bilig, sy. 37, 2006, ss. 131-53.
Vancouver Dündar İP, Güneri Fırlar FB. İçsel Pazarlama ve Toplam Kalite Yönetimi “Türkiye’deki Ulusal Basın İşletmelerininDeğerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma”. Bilig. 2006(37):131-53.

Ahmet Yesevi Üniversitesi Mütevelli Heyet Başkanlığı