Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Book Launches- Turkish Learning and Teaching Approaches

Yıl 2019, , 803 - 807, 31.12.2019
https://doi.org/10.33905/bseusbed.614545

Öz

Kaynakça

  • ÇELİK, H. Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Topçuoğlu Ünal, F. Nobel Yayınları, 2019. Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Kitap Tanıtımı-Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

Yıl 2019, , 803 - 807, 31.12.2019
https://doi.org/10.33905/bseusbed.614545

Öz

Doç. Dr.
Fulya Topçuoğlu’nun editörlüğünü yaptığı, 12 bölüm ile toplam 14 yazardan
oluşan Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları kitabı, Nobel Yayınları
tarafından 2019’da yayımlanmıştır. Kitap, “yazarlar hakkında” bölümü ile
birlikte toplam 304 sayfadır.  



                Eser, yazar listesi, editör Doç. Dr. Fulya Topçuoğlu’nun kaleme aldığı ön söz ve içindekiler bölümü ile başlamaktadır. Ön sözde 2018-2019 öğretim
yılından itibaren uygulanmaya başlanan lisans programı hakkında bilgiler
verilmiştir.  Bu programda yer alan ve
Türkçe Öğretmenliği bölümünde okutulmak üzere eklenen Türkçe Öğrenme ve Öğretim
Yaklaşımları dersinin içeriği hakkında dokuz maddelik ders içeriği
belirtilmiştir. Bu başlıklar etrafında oluşturulan eserin, hangi şablon
çerçevesinde ele alındığı konusuna da değinilmiştir. “Her bölüm başlangıcında ‘Bölümde Neler Öğreneceğiz?’ tanıtımlarından
sonra ‘Bölümde Hedeflenen Öğrenme Çıktıları’ ve ‘Bölümle İlgili Kavramsal
Çerçeve’ bulunmaktadır. Kavramsal çerçevenin ardından “Bölüm Değerlendirme
Soruları” ve “Kaynakça” ile bölümler tamamlanmıştır.” 

Kaynakça

  • ÇELİK, H. Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Topçuoğlu Ünal, F. Nobel Yayınları, 2019. Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Dilbilim
Bölüm Tanıtmalar
Yazarlar

Halit Çelik

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2019
Gönderilme Tarihi 2 Eylül 2019
Kabul Tarihi 21 Ekim 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019

Kaynak Göster

APA Çelik, H. (2019). Kitap Tanıtımı-Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları. Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4(2), 803-807. https://doi.org/10.33905/bseusbed.614545

Cited By

Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
https://doi.org/10.33905/bseusbed.614545