In nursing education, which involves cognitive, affective and pyschomotor learning outcomes, it is aimed that learners acquire required knowledge, skills, and attitudes; and convert their knowledge in application areas to behaviour, and explicate their existant knowledge and produce different solutions in solving problems they encounter. To draw the attention, to meet the learning needs of new generation of learners and to support their interaction with each other, who are named “digital native” because of today’s developing science and technological facilities, it is needed to use creative teaching methods. It is believed that simulation games will find more part in today's nursing education, where different forms of simulation take place from the past to the present. In this compilation, it is aimed to evaluate the use of simulation game in nursing education, and to introduce the simulation game “The Ward” developed by David Stanley (2011).
Bilişsel, duyuşsal ve psikomotor öğrenme çıktılarını kapsayan hemşirelik eğitiminde öğrencinin gerekli bilgi, beceri ve tutumu kazanarak, uygulama alanlarında bilgilerini davranışa dönüştürmesi, karşılaştığı problemlerin çözümünde var olan bilgisini yorumlaması ve farklı çözüm yolları üretebilmesi hedeflenmektedir. Günümüzde gelişen bilim ve teknoloji olanakları nedeniyle “dijital yerliler” olarak adlandırılan yeni nesil öğrenenlerin dikkatini çekmek, öğrenme ihtiyaçlarını karşılamak ve birbirleriyle etkileşimlerini desteklemek için yaratıcı öğretim yöntemlerinin kullanılması gerekmektedir. Geçmişten günümüze simülasyonun değişik formlarının yer aldığı hemşirelik eğitiminde simülasyon oyunlarının günümüz eğitim alanlarında daha çok yer bulacağına inanılmaktadır. Bu derlemede simülasyon oyunlarının hemşirelik eğitimindeki kullanımını değerlendirmek ve David Stanley (2011) tarafından geliştirilen “Klinik” isimli simülasyon oyununu tanıtmak amaçlanmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Sağlık Kurumları Yönetimi |
Bölüm | Derleme |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2022 |
Gönderilme Tarihi | 3 Şubat 2022 |
Kabul Tarihi | 27 Şubat 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2022 Cilt: 5 Sayı: 2 |