The aim of this study is to investigate the probable reflections of the need, career, learning and motivation topics in in-service teacher education. For this purpose, determining the educational needs in context of purpose-need relation, in-service teacher education, career, learning and motivation topics were discussed on the basis of constructivist perspective. As result, it can be said that the constructivist perspective, compare to traditional perspective, has differences in need, career, learning and motivation topics, and these differences have potential to make in-service education programs more effective and productive.
In-service teacher education constructivism motivation learning career
Bu çalışmanın amacı, yapılandırmacı bakış açısıyla ihtiyaç, kariyer, öğrenme ve motivasyon konularının hizmet içi öğretmen eğitimindeki olası yansımalarının incelenmesidir. Bu amaçla, amaç-ihtiyaç ilişkisi bağlamında eğitim ihtiyacının belirlenmesi, hizmet içi öğretmen eğitimi, kariyer, öğrenme ve motivasyon konuları yapılandırmacı bakış açısı temelinde tartışılmıştır. Sonuç olarak, yapılandırmacı bakış açısıyla hizmet içi eğitimde ihtiyaç, kariyer, öğrenme ve motivasyon konularının geleneksel bakış açısına göre farklılıklar içerdiği ve bu farklılıkların hizmet içi eğitim programlarını daha etkili ve verimli kılma potansiyeline sahip olduğu söylenebilir.
Hizmet içi öğretmen eğitimi yapılandırmacılık motivasyon öğrenme kariyer
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Özgün Çalışma |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 2 Eylül 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 24 Sayı: 2 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.