BibTex RIS Kaynak Göster

RELATIONSHIP OF CUSTOMER ORIENTATION AND INNOVATION ORIENTATION WITH THE ORGANIZATIONAL PERFORMANCE IN NONGOVERNMENTAL ORGANIZATIONS

Yıl 2007, Cilt: 5 Sayı: 2, 157 - 176, 01.09.2007

Sivil Toplum Kuruluşlarında Müşteri Yönlülük ve İnovasyon Yönlülüğün Örgütsel Performansla İlişkisi

Yıl 2007, Cilt: 5 Sayı: 2, 157 - 176, 01.09.2007
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Marangoz Bu kişi benim

Günal Önce Bu kişi benim

Hüsniye Firat Şimşek

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2007
Gönderilme Tarihi 24 Haziran 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Marangoz, M., Önce, G., & Şimşek, H. F. (2007). Sivil Toplum Kuruluşlarında Müşteri Yönlülük ve İnovasyon Yönlülüğün Örgütsel Performansla İlişkisi. Yönetim Bilimleri Dergisi, 5(2), 157-176.

Sayın Araştırmacı;

Dergimize gelen yoğun talep nedeniyle Ocak ve Mart 2025 sayısı için öngörülen kontenjan dolmuştur, gönderilen makaleler ilerleyen sayılarda değerlendirilebilecektir. Bu hususa dikkat ederek yeni makale gönderimi yapmanızı rica ederiz.

Dergimize göndereceğiniz çalışmalar linkte yer alan taslak dikkate alınarak hazırlanmalıdır. Çalışmanızı aktaracağınız taslak dergi yazım kurallarına göre düzenlenmiştir. Bu yüzden biçimlendirmeyi ve ana başlıkları değiştirmeden çalışmanızı bu taslağa aktarmanız gerekmektedir.
İngilizce Makale Şablonu için tıklayınız...

Saygılarımızla,