Bu deneysel çalışma, Fen ve Teknoloji dersinde dinamik ve etkileşimli bilgisayar destekli MEB Vitamin öğretim yazılımı yardımıyla yapılan eğitimin öğrencilerin akademik başarısına etkisini araştırmak için gerçekleştirilen deneysel bir çalışmadır. Araştırma süresinde deney grubu olan 5/C sınıfında geleneksel öğretimin yanı sıra bilgisayar destekli yazılım ile kontrol grubu olan 5/B sınıfında ise geleneksel öğretim yöntemiyle ders işlenmiştir. Kuvvet ve Hareket Başarı Testi öntest, sontest, ve kalıcılık testi olarak deney ve kontrol gruplarına uygulanmıştır. Sonuç olarak; Fen ve Teknoloji dersinde, dinamik ve etkileşimli bilgisayar destekli öğretim yönteminin öğrencilerin başarısına geleneksel yöntemden daha çok katkı sağladığı görülmüştür.
Fen ve Teknoloji Eğitimi Bilgisayar Destekli Eğitim MEB Vitamin
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Ekim 2021 |
Gönderilme Tarihi | 22 Ocak 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 |