Bu çalışmada genel eğitim- öğretimin öğretim unsurları itibariyle din öğretimi ve eğitimi alanına farklı yansımalarını ve öğretim unsurlarının ve birbirleriyle olan ilişkilerinin iyi tespit ve değerlendirmelerinin problemin teşhis ve tedavisindeki önemini esas alınmıştır. Böylece "Orta Öğretim kurumlarında din kültürü ve ahlak bilgisi öğretimi" öğretim unsurları itibariyle (öğrenci öğretmen, amaç , program, metod) tartışmaya açmak amaçlanmıştır. Bu unsurların hepsi tek başına araştırılabilecek kadar geniş bir alana sahip olmakla birlikte, bu çalışmada konunun tartışmaya ve araştırılmaya açılması için genel bir görünüm sunmak amaçlanmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 1999 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Cilt: 1 Sayı: 4 |