Toplantıların, gerek iş hayatında gerekse günlük hayatta negatif bir algılanma yönü vardır. “Bir yerde ne kadar çok toplantı yapılıyorsa, orda o kadar az iş yapılıyordur” ya da “yine mi toplantı” sözlerini sık sık duyarız.
Aslında, katıldığımız bazı toplantıların bu görüşlerin ortaya çıkmasında hiç de azımsanamayacak katkıları vardır. Ama acaba gerçekten de böyle mi? Yapılan her toplantı gereksiz veya başarısız mı? Sıkıcı olduğu kadar zaman kaybından başka bir şey değil mi? Yoksa oldukça basit bazı kurallara uyarak etkili ve verimli toplantılar gerçekleştirilebilir mi? İşte bu çalışmamızda; yukarıdaki soruların cevapları aranmakla birlikte, toplantı yönetimini akademik bir bakış açısıyla ele almadan, iç denetçilere, toplantı- lar ve toplantı yönetimiyle ilgili bilgilerini sorgulama ve belki de yeniden hatırlama imkanı tanıyacak kısa ipuçları verilmeye çalışılacaktır.
Diğer ID | JA47TY25FP |
---|---|
Bölüm | Makale |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 14 Temmuz 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Sayı: 7 |
TR Dizin'de yer alan Denetişim dergisi yayımladığı çalışmalarla; alanındaki profesyoneller, akademisyenler ve düzenleyiciler arasında etkili bir iletişim ağı kurarak, etkin bir denetim ve yönetim sistemine ulaşma yolculuğunda önemli mesafelerin kat edilmesine katkı sağlamaktadır.