BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2006, Sayı: 20, - , 01.12.2006

Öz

J. S. Brunner ve D. Ausubel Fen bilimleri eğitimi alanında önemli katkılar sağlayan psikologlardır. Çalışmada sözlü öğretim bu psikologların prensiplerine göre geliştirildi. Redoks konusu üzerinde çalışıldı ve örnek konu senaryolaştırıldı.
İndirgenme ve yükseltgenme reaksiyonları denizaltı ve tahterevalli modelleri ile öğretildi. Sonuçlar, deneysel grubun (A) kontrol grubundan (B) önemli ölçüde daha başarılı olduğunu gösterdi.

The Use of Submarine and See-Saw Models in Teaching of Oxidation-Reduction Reactions

Yıl 2006, Sayı: 20, - , 01.12.2006

Öz

J.S.Brunner and D.Ausubel were psychologists, who provided important contributions in the fıeld of science education. In this study, a verbal teaching was developed according to the principles of these psychologists. The topic on redox has been worked on and topic pattern was design in a scenario.
The reduction and oxidation reactions were taught by the models of submarine and seesaw, respectively. The results showed that the experimental group (A) was significantly more successful than the control group (B).

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA45RS77JC
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mustafa Toprak Bu kişi benim

Aslı Özkan Bu kişi benim

Şenol Alpat Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Sayı: 20

Kaynak Göster

APA Toprak, M., Özkan, A., & Alpat, Ş. (2006). The Use of Submarine and See-Saw Models in Teaching of Oxidation-Reduction Reactions. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi(20).