Bu
makalede, görüntü tabanlı ışıklandırma altında izotropik İki Yönlü Yansıma
Dağılım Fonksiyonları (BRDFs) oluşturmak için gerçek zamanlı yeni bir BRDF
ışıklandırma ara yüzü önermekteyiz. Önerdiğimiz BRDF ışıklandırma arayüzü
kullanıcıların Phong BRDF modelinin parametrelerini değiştirerek yeni BRDF’ler
oluşturmasına müsaade etmektedir. BRDF ışıklandırma arayüzümüzün
implementasyonu Shadertoy aracılığıyla programlanabilir grafik donanımından
faydalanmaktadır ve çevresel ışıklandırma altında bir objenin üzerinde
malzemenin gerçek zamanlı olarak gösterimini sağlamaktadır.
BRDF Phong BRDF modeli Modelleme arayüzü Görünüm modelleme Gobal ışıklandırma Görüntüleme
In this
paper, we propose a novel real-time Bidirectional Reflectance Distribution
Function (BRDF) shading interface for creating isotropic BRDFs in image-based
lighting. Our proposed BRDF shading interface allows users to generate new
BRDFs by tweaking parameters of underlying BRDF model, which is Phong BRDF
model. The implementation of our BRDF shading interface utilizes programmable
graphics hardware through Shadertoy, and it provides a real-time visualization
of the material on an object in environment lighting.
BRDF Phong BRDF model Modeling interface Appearance modeling Global illumination Rendering
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Eylül 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 21 Sayı: 63 |
Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi Dekanlığı Tınaztepe Yerleşkesi, Adatepe Mah. Doğuş Cad. No: 207-I / 35390 Buca-İZMİR.