The aim of this study is to propose a framework, based on Bloom 1956, developing reading materials in teaching Turkish as a second language. Example reading questions are developed based on the reading texts in the course boks designed by TÖMER
Second language reading skills taxonomy of educational objectives in cognitive domain
Bu çalışmanın amacı Bloom 1956 doğrultusunda ikinci dil olarak Türkçenin öğretiminde okuma-anlama materyali geliştirmeye yönelik öneriler sunmaktır. Örnek okuma soruları, TÖMER tarafından hazırlanmış ders kitaplarındaki metinler kullanılarak geliştirilmiştir
İkinci dil okuma altbecerileri bilişsel alanda eğitimsel hedef sınıflandırması
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Dil Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2004 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 2004 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 |