Bu çalışma, yabancı dil öğreniminde öğrenme biçemleri konusuna yöneliktir.Öğrenme biçemleri, dil öğrenimi sürecinin en önemli bileşenlerindendir. Zira insansosyal bir varlıktır ve farklı sosyal çevre ve kültürlerde yetişir. Bireysel farklılıklarve yaşam tarzı farklılıkları sonucunda bireylerin öğrenme biçemleri da farklılıkgösterir. Sözü edilen farklılıklar ise bireylerin farklı öğrenme biçemlerine sahipbulunmalarını kaçınılmaz kılar. Öğretim sürecinde bireylerin farklı öğrenme biçemlerine sahip olduğu gerçeği göz ardı edilmemelidir. Ancak öğrencilerin öğrenmebiçimlerine uygun şekilde öğretim yapıldığında öğrenme süreci etkili, verimli vekalıcı olur. Araştırmanın gelecek çalışmalara ışık tutması umulmaktadır
Yabancı dil öğrenimi bireysel farklılıklar öğrenme biçemi öğrenme biçemi modelleri öğrenme durumları
This research is subjected to learning styles within the context of foreign languagelearning. Learning styles are one of the foremost components of language learning.Yet, human is a social being and is grown up within different social environmentsand culture. As a result of individual differences and different life styles, learners’learning styles also differ. The above mentioned differences make learnersinevitably have different learning styles. During teaching process the fact thatlearners have different learning styles shouldn’t be ignored since learning processbecomes efficient, productive and permanent when it is convenient for the learners’learning styles. With the study it is expected to illuminate the future studies on theparticular subject
Foreign language learning individual differences learning style learning style models learning situations
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Dil Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2012 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Sayı: 156 |