Der vorliegende Aufsatz möchte anhand von Spontanbeobachtungen und durch Beispiele darstellen, wie Kinder Fremdsprachen wahrnehmen und was für eine Bedeutung sie für sie haben. Die Beobachtung wird im außerschulischen Kontext durchgeführt, da das Fremdsprachenlernen im schulischen Kontext ein gesteuerter
Fremdsprache Kindesalter Wahrnehmung Sprachvergleich Sprachbewusstheit.
Bu makalede erken yaşta yabancı dil öğrenimi ve dil bilinci ele alınmaktadır. 7-8yaş aralığındaki bir çocuğun okul dışında gözlemlenmesi ve onun yabancı dile yaklaşımı, yabancı dili algılama ve öğrenme biçimi betimlenmekte ve değerlendirilmektedir. Anlam çıkarma ve yabancı dilin sisteminin çözümlenmesinin öncelikle anadil yardımıyla gerçekleştiği tespit edilmektedir. Sözlerin anlamlarınınkeşfedilmesi, dillerin karşılaştırılması yabancı dil öğretiminde önemli rol oynamakta ve dilde farkındalık ve dil bilincinin oluşmasına katkıda bulunmaktadır
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Dilbilim |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Sayı: 150 |